مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

چهارمحال و بختیاری، سرآمد در رشته ورزشی ووشو

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان یکی از استان‌های سرآمد در رشته ورزشی ووشو در کشور است.
کد خبر: ۵۷۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 24 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ووشو یکی از رشته‌های ورزشی بسیار زیبا به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های سرآمد در رشته ورزشی ووشو در کشور است، افزود: از همین رو انتظار می‌رود توجه به این رشته ورزشی در استان بیشتر و بهتر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌مداری و برنامه‌محوری ازجمله انتظارات از رئیس هیأت ووشو در استان است، ادامه داد: در این رشته ورزشی آموزش بسیار مهم است چراکه همواره علم و ورزش درهم‌تنیده هستند.
کریمی با تأکید بر اینکه استعدادیابی موتور محرکه ورزش است و رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری باید به آن توجه ویژه داشته باشد، عنوان داشت: توسعه متوازن باید مدنظر قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا جایی که ظرفیت‌ها و امکانات در چهارمحال و بختیاری اجازه می‌دهد نباید اجازه دهیم مهاجرت نخبه‌ها به سایر استان‌ها صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نگاه متوازن به ورزشکاران مرد و زن را ضروری دانست و گفت: مسؤولان هیأت ووشو استان باید به دنبال توسعه و ایجاد باشگاه‌های خصوصی باشند.
کریمی یکی از راه‌های پیشرفت هیأت‌های ورزشی را جذب حامیان مالی عنوان کرد و افزود: برگزاری لیگ‌ها در سطح چهارمحال و بختیاری و حضور پررنگ و مؤثر در مسابقات کشوری از دیگر موارد مهمی است که رؤسای هیأت‌های ورزشی باید مدنظر قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار