مادران و همسران شهدا مسیر شهیدان را حفظ کردند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا مسیر رانشان دادند و مادران و همسران آنان این مسیر را حفظ کردند که این امر مهمی است.
کد خبر: ۵۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 07 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد، با اشاره به برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در استان، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با همکاری بسیج جامعه زنان استان یکی از این برنامه‌ها است.
وی با بیان اینکه عزت، افتخار و سربلندی ما مدیون خون شهدا است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی این اداره‌کل است.
نجفی تصریح کرد: امروز جایگاه ایران فراتر از مرزهای منطقه‌ای رفته است و این به واسطه نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه همسران و مادران شهدا و جانبازان سبک زندگی شهدا را به همگان نشان دادند و ثابت کردند که می‌توان در سخت‌ترین شرایط به زیبایی زندگی کرد، تاکید کرد: شهدا مسیر رانشان دادند و مادران و همسران آنان این مسیر را حفظ کردند که این امر مهمی است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان راضیه تاجی نیز اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه جذب زنان به بسیج و ترویج جذب آنان، حفظ جایگاه زن و... برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: امید است با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلام و پیرو ولایت فقیه در گسترده‌ترین تشکل جامعه زنان ایران با حضور در عرصه‌ها گوناگون، مطابق با نیاز نظام، نقش موثری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار