نماینده ولی فقیه در استان البرز خبر داد

اعتیاد عامل 55 درصد طلاق در البرز

امیرالمومنین (ع) فرمودند که کاخی ساخته نمی‌شود مگر کوخی در کنار آن باشد. ما با نهج البلاغه انقلاب کردیم بنابراین نمی‌شود با چیز دیگری آن را مدیریت کرد و ادامه داد.
کد خبر: ۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 06 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان مسائل نیازمندان را ساماندهی کرد.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به مشکلات استان البرز با توجه به نزدیکی با تهران، لازمه کار در این استان را جهادی دانست.
امام جمعه کرج در دیدار با پرویز فتاح، اعتمادسازی را لازمه فعالیت سالم و تعاملی دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و اهتمام می‌توان مسایل مستمندان را ساماندهی کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به آمار 55 درصدی طلاق‌های استان البرز که ریشه در مواد مخدر دارد و باعث به وجود آمدن بانوان بی‌سرپرست می‌شود، گفت: ضمن برنامه‌ریزی جهت کاهش طلاق، باید طرح خود اشتغالی بانوان بی‌سرپرست در استان احیا شود.
حسنی‌همدانی افزود: طرح خوداشتغالی توسط سپاه، نمونه‌ای مناسب در این استان است که توانست بیش از چند هزار نفر را زیر پوشش قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز به ظرفیت وجود اقوام مختلف در استان اشاره و فعال شدن صنایع دستی بانوان را یک اهتمام عمومی جهت رفع مشکلات زنان بی‌سرپرست برشمرد.
وی حمایت از خیریه‌هایی که اشتغالزایی می‌کنند را از ظرفیت‌های موجود در جامعه دانست.
حسینی‌همدانی با اشاره به بدعت‌های غلط در سال‌های پیشین افزود: آن روزی که بعضی از دوستان ما گفتند، نگوییم مستضعف و بگوییم قشر آسیب‌پذیر خواستند صورت مسئله را پاک کنند! وقتی مستضعف داریم مستکبر هم داریم که آن وقت مستکبرها از بین می‌روند.
وی افزود: وقتی قشر، آسیب‌پذیر شد تقصیر خودش است که عقل معاش نداشته ولی نمی‌داند که آن مستکبر او را به این روز انداخته است. الان ماشین‌های گران‌قیمت را چی کسی سوار می‌شود؟
وی در ادامه افزود: همان طور که امیرالمومنین (ع) فرمودند که کاخی ساخته نمی‌شود مگر کوخی در کنار آن باشد. ما با نهج البلاغه انقلاب کردیم بنابراین نمی‌شود با چیز دیگری آن را مدیریت کرد و ادامه داد.
نماینده ولی فقیه با اشاره به سوابق فعالیتی در زمینه کمک به نیازمندان گفت: در سال‌های اخیر هر موقع نیازمندی مراجعه کرده است برای تحقیق و بررسی مشکلات ایشان افرادی را فرستادیم و پس از ارزیابی مشکل را رفع کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار