افزایش ۴ درصدی تردد خودرو در نوروز امسال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از افزایش ۴ درصدی تردد خودرو به استان قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 27 March 2018

به گزارش تابناک قم،ابوالفضل جمالی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون افزون بر یک‌میلیون و821 هزار خودرو به استان قم واردشده‌اند که طی همین مدت در سال گذشته، میزان ورودی خودرو به استان افزون بر یک‌میلیون و 747 هزار دستگاه بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار ارائه‌شده ، طی مدت اجرای طرح نوروزی تاکنون ، شاهد رشد 4 درصدی تردد خودرو به استان قم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بیشترین حجم تردد خودرو طی مدت یادشده را به ترتیب مربوط به محورهای جاده‌ای آزادراه قم – تهران، آزادراه قم – کاشان و آزادراه سلفچگان – ساوه دانست و ادامه داد: کمترین میزان تردد نیز طی همین مدت به ترتیب، در محورهای جاده‌ای پردیسان – ورجان، لنگرود – کهک و قم- جعفریه ثبت‌شده است.

جمالی ساعات اوج تردد در محورهای جاده‌ای استان قم را طی مدت مذکور متغیر و منوط به شاخص‌های ایام هفته دانست و توضیح داد : بیشترین میزان تردد در ساعات 12 الی 13 و هم‌چنین 17 الی 18 صورت گرفته است.

وی بیشترین سهم استانی از مبدأ پلاک وسایل نقلیه ترددکننده به استان قم را به ترتیب مربوط به استان‌های تهران، البرز و اصفهان دانست وبیان کرد: کمترین میزان تردد به استان قم نیز با مبدأ پلاک خودرو وارده به ترتیب مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و استان ایلام بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار