اجرای طرح آزمون نمونه مراکز تولیدی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح نمونه برداری و آزمون مراکز تولیدی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 18 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی در جلسه بررسی این طرح در اردبیل تصریح کرد: تا پایان دی ماه سال جاری تعداد هزار و ۸۰۰ مورد نمونه برداری و آزمون از مراکز تولید در سطح استان توسط کارشناسان اداره کل استاندارد اردبیل صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بر اساس اهمیت تولیدات داخل استان و هم چنین برنامه های ارائه شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران نمونه برداری و آزمون مرکز تولیدی همه ساله اجرا می شود.

به گفته مدیر کل استاندارد استان بر اساس برون سپاری بخشی از فعالیت های دولت، نمونه برداری و آزمون نمونه مراکز تولیدی با هماهنگی کارشناسان اداره کل استاندارد و آزمایشگاههای همکار انجام شده است.

علایی با اذعان به افزایش آمار نسبت به برنامه های تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران افزود: طبق شاخص ارائه شده از سوی سازمان ملی استاندارد در سال ۹۳ مقرر شده بود. ۷۵۰ مورد نمونه برداری و به همین تعداد هم آزمون مراکز تولیدی انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری با ۲۰ درصد رشد این برنامه محقق شده و به صورت کامل برنامه پیش بینی به اجرا درآمده است.

مدیر کل استاندارد استان ابراز امیدواری کرد با حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی و تولیدکنندگان استانی در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی به منظور رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی روز به روز تلاش بیشتری صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار