خطیب جمعه کرج:

هر روز نفرت از صهیونیست ها بیشتر می شود

امام جمعه کرج گفت: آمریکا و اسراییل با راه انداختن ترفندهایی در نظر دارند ذهن مسلمانان را نسبت به قدس شریف و آزادی آن دور کنند.
کد خبر: ۵۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳ 11 July 2015

به گزارش تابناک – البرز: آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن قدردانی از حضور پرشور و بی نظیر مردم استان البرز در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به راه انداختن درگیری‌ها و آشوب‌های مختلف از سوی آمریکا و اسراییل بر سر مسئله فلسطین است چرا که آنان در نظر دارند با این اقدامات مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از یادها فراموش شود.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مردم فلسطین و تمام ملت‌های مسمان جهان خواستار آزادی قدس شریف هستند و یکی از مهمترین اولویت‌ها محسوب می‌شود، اما آمریکا و همدستانش در نظر دارند این اولویت را از نگاه مسلمانان پاک کنند.
وی با اشاره به اینکه اسلام هراسی نیز یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان اسلام است افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و در نظر دارند تا با این اقدامات شوم دنیای اسلام را دچار سردرگمی و جنگ کنند.
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: رژیم منفور اسراییل و حامیانش با کشتن زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین و یمن هر روز نفرت مردم و مسلمانان را نسبت به خود بیشتر کرده و مسلمانان بیش از پیش از آنان متنفر می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بر حمایت از کمک رسانی به مردم یمن تأکید کرد و گفت: باید نهضت کمک‌رسانی به مردم مظلوم یمن از روز قدس تا عید فطر امسال با شعار یمن تنها نیست در ایران اسلامی و جهان شکل بگیرد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین ترفندهای دشمنان کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی روز قدس است و در نظر دارند که این مهم به دست فراموشی سپرده شود، اما هوشیاری و آگاهی ملت‌های مسلمان و به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مراسم راهپیمایی روز قدس را بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد که این نیز مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه با ولایت‌مداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری دفاع از مظلوم را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند و بر دفاع از حق و مظلوم تأکید فراوان دارند.
حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و تأکید بر اجرایی کردن این مهم توسط تمامی دستگاه‌ها گفت: رشد و توسعه اقتصاد کشور با اجرایی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود و می‌تواند عاملی بسیار مهم در توسعه و رشد اقتصاد در کشور محسوب شود.
وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم بر اجرای اقتصاد مقاومتی تأکید فراوان دارند، لذا ما نیز با به تبعیت از ایشان از ظرفیتهای موجود برای اجرای اقتصادی مقاومتی به درستی بهره برده و در مسیر اجرایی کردن درست و دقیق این طرح اقدامات لازم را انجام دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بخشی دیگر از سخنان خود را به موضوعات و حوادث 18 تیر در سال 78 و فتنه 88 اختصاص داد و گفت: این رویدادها نیز از جمله بحران‌هایی تلقی می‌شود که اسلام را مورد هدف قرار داده بودند که با پاسخ کوبنده مردم و آگاهی و هوشیاری ملت و مسئولان مواجه شدند.
حسینی همدانی از دیگر مهمترین اقدامات و وظایف مسئولان را حفظ ارزش‌های اسلامی و موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و بیان داشت: حجاب و عفاف به عنوان یکی از مهمترین ارزش‌های اسلامی باید همیشه مورد توجه مسئولان باشد.
وی تأکید کرد: اگر برخی از متولیان فرهنگی خود را به خواب زده‌اند بهتر است دیگر بیدار شوند.
حسینی همدانی با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست، ادامه داد: حفظ حجاب و عفاف برای همه قشرهای مختلف مردم بوده و مردان نیز باید در این زمینه به صورت جدی آگاه شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار