غربی ها راهی جز توافق با ایران ندارند

کد خبر: ۶۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 11 July 2015
معاون استاندارالبرز و فرماندارویژه کرج گفت:فضای حاکم بر مذاکرات وین و رفتارهای غیرمتعارف کشورهای 1+5 به ویژه نمایندگان آمریکا در این مذاکرات، نشان از سردرگمی آنان دارد اما کشورهای غربی باید بدانند که راهی جز توافق با ایران ندارند.
محمد تقی ایرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آشفتگی در رفتار و گفتار نمایندگان و دولت آمریکا از یکسو و بی توجهی به هم پیمانانشان همچون فرانسه، جبهه آنان را متزلزل کرده است.

وی ادامه داد : ملت ایران در طول تاریخ انقلاب و با برخورداری از رهبری واحد، شجاع، مدیر و مدبر توانسته است برای مذاکراتی حساس، آرامش و اقتدار خود را در مذاکرات حفظ کند، در حالی که در طرف مقابل امروز دچار هرج و مرج سیاسی است.

ایرانی خاطرنشان کرد: در این شرایط که رهبری انقلاب با حمایت خویش، بارها و بارها دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده را فرزندان انقلابی متدین و شجاع دانسته اند، مردم شریف ایران اسلامی هم به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی حمایت گسترده ای از تیم مذاکره کننده هسته ای کرده اند.

وی گفت: نمونه هایی از این حمایت ها در سخنرانی ها، تجمعات، بویژه در روز جهانی قدس بود که با انسجامی مثال زدنی،با حمل بنرها و عکس هایی از دکتر ظریف، این جمله او را در دست داشتند که: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید! و این شعار در روز قدس فریاد همه ایرانی ها به کشورهای 1+5 بویژه آمریکا بود.

فرماندار کرج تاکید کرد: جهموری اسلامی ایران با اقتدار و اتحاد ملی در طول 36 سال انقلاب با پشتوانه مردمی و هدایت های رهبری توانسته است بسیاری از توطئه ها را عبور کند، اینک دنیا پس از آزمون های فراوان با پای خود به میز مذاکره آمده است و بازی های سیاسی که این روزها سعی در طولانی کردن روند مذاکرات آنهم به این دلیل که آمریکا بتواند تیم 1+5 را مجدداً همراه کرده و از تفرقه بین آنان جلوگیری کند.

ایرانی اظهار کرد: اما در تیم ایران که با رهبری حضرت آقا در حال انجام است دنیا صداقت و آرامش را مشاهدهمی کند که جای تشکر از ظریف و همراهان او دارد.

وی یاد آورشد: مسوولیت هرگونه خلل در مذاکرات و انجام توافق، بر عهده آمریکا و سایر کشورهای1+5 خواهد بود و رهبر معظم انقلاب عدم صداقت امریکا را بارها گوشزد فرموده بودند و تیم مذاکره کننده ایران که اینک مورد حمایت رهبر و ملت است مقتدرانه از مطالبات بحق جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار