استاندار گیلان خبر داد

ابلاغ بیش از 50 درصد اعتبارات مصوبات سفر در گیلان

استاندار گیلان از ابلاغ 50/3 درصد اعتبار مصوبات سفر دولت روحانی به این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 13 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی صبح امروز در  جلسه‌ بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: 805 میلیارد تومان برای 29 پروژه مصوبات سفر هیئت دولت تعیین شده بود که 405 میلیارد تومان آن معادل 50/3 ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی گیلان منتظر ابلاغ اعتبار مصوبات سفر بودند تصریح کرد: با ابلاغ این میزان اعتبار عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

استاندار گیلان تکمیل راه آهن قزوین _ رشت را به صورت ویژه از جمله مصوبات هیئت دولت به گیلان عنوان کرد و افزود: برای این پروژه 80 درصد اعتبار تخصیص یافته است و امیدواریم در مدت 9 ماه به 100 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگر مصوب دولت از تخصیص بالای 50 درصد برخوردار هستند خاطرنشان کرد: برای 11 کیلومتر آزادراه رشت_ قزوین 63 درصد اعتبار تخصیص یافته است.

نجفی از اختصاص 50 میلیارد تومان برای نوسازی اراضی کشاورزی گیلان خبر داد و تصریح کرد: 3000 هکتار نوسازی این اراضی به عهده وزارت جهاد کشاورزی است که خارج از 10 هزار هکتار مصوبه هیئت دولت انجام می‌شود.

استاندار گیلان یکی از معضلات مهم این استان را پرداخت مطالبات صیادان ذکر کرد و یادآور شد: 30 میلیارد تومان در این بخش برای پرداخت معوقات صیادان شیلات اختصاص یافته است.

وی همچنین از اختصاص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار