شاهرخ دولتخواه در گفتگو با تابناک:

بیش از ۸ خانوار در پاوه دارای کارت مرزنشینان هستند

رئیس اداره صنعت، معدت و تجارت شهرستان پاوه گفت:کارت‌های مرزنشینان در شهرسنان پاوه طبق آمار تایید شده ۸۱۴۵ خانوار می‌باشد که تاکنون تعداد ۵۶۶۲ خانوار تایید هویت شده و می‌توانند با فعال نمودن کارت‌های مرزنشینان از مزایای آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۶۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 24 July 2018

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگارتابناک افزود:افرادی که هویت آنها تایید شده است لازم است برای فعال کردن کارت خودبه دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند که در غیر اینصورت و بعلت عدم تطابق مشخصات سرپرست خانوار باید سریع نسبت به رفع نواقص اقدام نمایند.

 وی خاطر نشان کرد:دفاتر پیشخوان دولت موظف اند نسبت به ارائه خدمات فوق الذکر برای افراد مشمول طرح خدمات مبادلات کالا در بازارچه مرزی همکاری و اقدام لازم را به عمل آوردند.

 رئیس اداره صنعت، معدت و تجارت شهرستان پاوه اظهار داشت:با توجه به اینکه طرح در حال راه اندازی است و ممکن است برای برخی افراد واجد شرایط این کارت فعال نشده باشد از شهروندان درخواست نمود با سعه صدر و با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ادراه صنعت، معدن و تجارت نسبت به رفع و فعال نمودن آن اقدان نمایند.

 دولتخواه تصریح کرد:بازاریان و کسبه که ازتمکن مالی بهتری برخوردارند می‌توانند نسبت به این موضوع ورود کرده و با وارد کردن کالا و توزیع و فروش آن در سطح شهرستان و حتی استان رونقی را در سطح شهرستان ایجاد کنند که این مهم باعث رونق گرفتن شهر و برخورداری سایر پتانسیل‌ها از جمله صنعت گردشگری خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار