سفرمحمود احمدی‌نژاد به تبریز: امروز کشور بیش از هر زمان نیازمند همدلی، وحدت و استحکام در جهانخواران است.

وی پس از مراسم کوتاه استقبال در فرودگاه به سمت محل برگزاری مراسم یادبود مادرش سیده فاطمه قادری در محله قطران مسجد نظیروندی تبریز حرکت کرد تا در این مجلس که از سوی طرفداران و مدیران دولت وی از ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧:٣٠ دقیقه در مسجد نظیروند خیابان قطران تبریز برگزار شده بود حضور یابد.
کد خبر: ۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶ 20 February 2015

محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در مراسم یادبود مادرش ساعت 14.55 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال هواداران و مدیران دوره دولت خود قرار گرفت.

وی پس از مراسم کوتاه استقبال در فرودگاه به سمت محل برگزاری مراسم یادبود مادرش سیده فاطمه قادری در محله قطران مسجد نظیروندی تبریز حرکت کرد تا در این مجلس که از سوی طرفداران و مدیران دولت وی از ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧:٣٠ دقیقه در مسجد نظیروند خیابان قطران تبریز برگزار شده بود حضور یابد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به تبریز را در سفر چند ساعته علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و ثمره هاشمی و برادرش امیر همراهی می‌کردند.

مردم در مقابل مسجد نظیروند تجمع کرده و منتظر رسیدن احمدی‌نژاد بودند که با استقبال مردم احمدی‌نژاد وارد مسجد شد و حاج صادق کمالی در این مراسم مداحی کرد.

در این مراسم بیشتر مدیران و فرمانداران دوران احمدی‌نژاد در استان آذربایجان‌شرقی شرکت کرده بودند که می‌توان به حجت‌الاسلام میرتاج الدینی(معاون پارلمانی)، تراب محمدی(مدیرکل میراث فرهنگی)، مسعود محمدیان(جهاد کشاورزی)، یونس فاتح(مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی)، رئیسی(محیط زیست)، حجت‌الاسلام ابراهیمی (مدیر کانون فرهنگی پرورشی کودکان)، فیروز رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، علی داننده (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان‌شرقی) اشاره کرد.

دادیزاد یکی از روحانیون تبریزی در این مراسم در سخنانی گفت: من در زمان انتخابات در مسجدالحرام برای سه کاندیدا استخاره کردم که برای دکتر آیه ابراهیم آمد که می‌گوید من بت‌ها را خواهم شکست. با این آیه بر خود واجب دانستم به احمدی‌نژاد رأی بدهم.

حجت‌الاسلام رسول برگی یکی دیگر از روحانیون حاضر دراین مراسم  با بیان اینکه خدمات احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش به ویژه در راه و شهرسازی و مسکن  مهر و عمران بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز اگر شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی یا کارخانه در کشور هستیم، همگی آنها مربوط به دوران شماست.

برگی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: ما شما را سرباز رهبر می‌شناسیم و عزیز دل ما هستید و دست شما را می‌بوسیم، چراکه در اول مراسم تنفیذ دوره نخست دست رهبر را بوسیدید.

چند بنر در اطراف مسجدی محل برگزاری مراسم والده احمدی‌نژاد با عکس وی نصب شده بود.

ثمره هاشمی که زودتر از مسجد خارج و به سمت ماشین حرکت می‌کرد درباره سفرهای احتمالی احمدی‌نژاد به دیگر شهرستان‌ها نیز گفت: به احتمال قوی وی برای شرکت در مراسمی که در قم برگزار خواهد شد  به قم سفر می‌کند.

احمدی‌نژاد هنگام خروج از مراسم  در زیر برف و باران در بین ازدحام جماعت گیر افتاد که با کمک محافظان و نیروی انتظامی به زحمت باز شد.و خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم با ترافیک سنگین مواجه بود

تعدادی از مردم نیز در حال نوشتن نامه بودند تا به دست وی برسانند؛و بیشتر آنها در همان مکان نوشته شد به دست وی یا محافظان وی رسانده شد.

بیشتر حاضران  طبق عادت با موبایل‌هایشان مشغول عکس و فیلمبرداری از مراسم بودند

محمود احمدی‌نژاد در  این مراسم ضمن تشکر از عواطف و احساسات مردم تبریزگفت:با بیان اینکه حرف‌های زیادی داریم، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که حفظ انقلاب، کشور و کیان ملت ایران و آرمان‌های بلند انقلاب از مهم‌ترین مسئولیت ماست.

وی با بیان اینکه صدها امثال احمدی‌نژاد فدای یک لحظه عزت و عظمت ملت ایران است، ادامه داد: عزیزان من امروز کشور عزیز ما و انقلاب ما بیش از هر زمان نیازمند همدلی، وحدت و استحکام در مقابل فاسدان و جهانخواران بی‌فرهنگ است.

رئیس جمهور سابق‌ کشورمان با بیان اینکه از عشق من به مردم تبریز باخبرید، وقتی اسم آذربایجان و تبریز آورده می‌شود، احساس افتخار و پشتیبانی می‌کنم، خاطرنشان کرد: آذربایجان و تبریز نشان داده‌اند که همیشه در پیچ‌های تند، حساس و سرنوشت‌ساز تاریخ با آگاهی، ایمان، همبستگی و فداکاری کشتی کشور را به سمت ساحل هدایت کرده‌ و راه را برای ملت ایران باز کرده‌اند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: مگر می‌شود کسی آذربایحان و تبریز را بشناسد و با مردم، ارزش‌ها و سنت‌های متعالی آن آشنا شود و عاشق و افتخار آن نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: گسترده‌ترین شبکه‌های رسانه‌ای و مراکز قدرت جهانی دست شیاطین هستند و دست آنها به خون انسان‌‌ها آغشته است.بوی عطر بهار و نرگس در فضای عالم پیچیده است؛ مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ همانطور که پیشگام هستند در حرکت آخر  نیز امیدوارم پیشگام باشند.

ایشان ضمن تشکر صمیمانه از همدردی مردم آذربایجان به ویژه تبریز، تأکید کرد: من برادر و خادم کوچک شما هستم. از خدای بزرگ می‌خواهم مردم آذربایجان را از یاران حقیقی امام عصر (عج) در اداره و برقراری حکومت جهانی قرار دهد.

مردم در حین سخنرانی احمدی‌نژاد شعار «یارعلی قهرمان، سکوتو بشکن قهرمان» سر دادند و احمدی‌نژاد به شعار مردم پاسخ داده و گفت: هم من حرف دارم، هم شما، اما حفظ نظام و آرمان‌های بلند انقلاب مهم‌ترین مأموریت ماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار