برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد

 امام‌جمعه همدان بابیان اینکه نماینده مجلس امانت‌دار خدا و مردم است، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد.
کد خبر: ۶۴۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 01 September 2018

 امام‌جمعه همدان بابیان اینکه نماینده مجلس امانت‌دار خدا و مردم است، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد.


به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به استیضاح‌ها و پرسش نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اشاره و عنوان کرد: استیضاح وزرای مجلس نشان داد که نمایندگان مجلس اگر بخواهند قدرت دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز از اقتدار و مسئولیت‌پذیری مجلس ابراز رضایت داشتند چراکه نماینده مجلس امانت‌دار خدا و مردم است و بر همین اساس برخورد‌های قاطع مجلس در انجام‌وظیفه نظارتی قابل‌تقدیر است؛ گفت: باید برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد.

امام‌جمعه همدان به کشف انبار خودرو در یکی از شهرستان‌ها اشاره کرد و بابیان اینکه احتکار کالا با این هدف که آن را با قیمتی گران‌تر به مردم عرضه کنیم رفتار صحیحی نیست، گفت: باید برای حاکم شدن آرامش به بازار تلاش کرد.

وی در ادامه به ذکر فلسفه غدیر پرداخت و با اشاره به تزئین ۱۱۰ خودرو در روز عید غدیر و به حرکت درآمدن آن‌ها در سطح شهر و نیز جشن‌های برگزارشده در همدان، گفت: جشن‌های غدیر باید خیلی گسترده‌تر از نوروز باشد و باید کاری که شیعه برای عاشورا می‌کند را برای غدیر نیز انجام دهد.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه عاشورا زاییده غدیر خم است و باید برای جهانی‌شدن این عید بزرگ حرکت کرد، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم فلسفه غدیر را آن‌گونه که باید برای مردم تشریح کنیم.

وی اضافه کرد: غدیر خم نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشت و در این واقعه پیامبر اکرم (ص) مهم‌ترین مأموریت دوران نبوت خود که تعیین سرنوشت مسلمانان و معرفی امامت علی (ع) بود را به انجام رساند.

امام‌جمعه همدان در ادامه همچنین بزرگ‌ترین مصیبت جهان امروز را رهبران ناصالح دانست و گفت: ملت ایران از نعمت ولایت‌فقیه برخوردار است و باید قدر این نعمت بزرگ را بداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار