علت تاخیر در روند کارآفرینی چیست؟

رئیس کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی فارس گفت: وجود موانع قانونی و بروکراسی اداری سبب تاخیر در روند کارآفرینی در صنعت گردشگری فارس و شیراز شده است.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: احمدرضا نقیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان فارس بسیار بالا بوده تقاضا برای توسعه زیرساخت‌ها و کار آفرینی در زمینه‌های گردشگری نیز بالا است ، اما وجود موانع قانونی و بروکراسی اداری انگیزه‌های افراد متقاضی کارآفرینی در این حوزه را گرفته و تمام و کمال به نتیجه نرسیده است.

نقیب‌زاده گفت:تلاش داریم در کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی فارس با شناسایی این موانع و همچنین ایجاد تسهیلات بیشتر برای گردشگران به دنبال نقش آفرینی موثرتر در کارآفرینی در این صنعت باشیم.

رئیس کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری کانون کارآفرینی فارس با اشاره به فرصت‌های خوب کارآفرینی در شاخه‌های گردشگری از طریق توسعه اماکن بوم‌گردی بیان کرد: نسل سوم گردشگری در دنیا ،گردشگری خلاقانه است که زیر مجموعه گردشگری فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از شاخصه‌های این نوع گردشگری نیز آشنایی و یادگیری گردشگران با زندگی، فرهنگ ،خوراک و پوشش بومی و سنتی است که در فارس دارای پشتوانه قوی فرهنگی به ویژه در زندگی روستایی و عشایری هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس همچنین از افتتاح پنجمین پروژه گردشگری این شرکت خبر داد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی در جاده کازرون- دشت ارژن ، کیلومتر12، در هفته دفاع مقدس افتتاح و همچنین ساخت مجتمع رفاهی دیگری در کیلومتر70 جاده آباده-ایزدخواست آغاز می‌شود.

نقیب‌زاده هدف از این اجرای این پروژه‌ها را ارائه خدمات جاده‌ای به گردشگران عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال هم در کیلومتر14 محور سروستان به شیراز یک مجتمع دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار