با 450 میلیارد ریال اعتبار

آغاز عملیات اجرایی بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان آغاز شد

عملیات اجرایی بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان با 450 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 31 October 2018

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع بودجه‌ای دولت بر همه دستگاه‌های دولتی و نیروهای وفادار و دلسوز نظام وظیفه است تا در اجرای پروژه‌های عمرانی حداکثر قناعت و صرفه‌جویی را پیشه کنند.

وی از مدیران کارخانجات و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک کشور خواست تا با کمترین سرمایه بیشترین بهره‌وری را در محل کار انجام داده و توجه بیشتر به کیفیت محصولات تولیدی خود داشته باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود انجام کارها در وقت مقرر را خواستار شد و بیان داشت: با تلاش زیاد احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان در دولت قبلی مصوب شده و قرار بود 12 فروردین سال 95 مراسم آغاز عملیات اجرایی آن با حضور عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان برگزار شود ولی متاسفانه به‌خاطر اتمام مهلت دوره هشتم مجلس و دوره نمایندگی بنده و از طرفی فرصت‌سوزی‌ها و عدم پیگیری‌ها این مصوبه باطل شد.

وی افزود: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌ها طی 2 سال گذشته موفق به احیای دوباره مجوز ورزشگاه 5 هزار نفری نشدیم که سرانجام به جایگزینی آن با پروژه بازسازی استادیوم ورزشی فوتبال ملکان راضی شدیم.

سلمان خدادادی با اشاره به وجود جوانان مستعد و قهرمانان کشوری و بین‌المللی در شهرستان ملکان امکانات ورزشی موجود را در شأن مردم قهرمان‌پرور و جوانان ورزش دوست این شهرستان ندانست و یادآور شد: استادیوم ورزشی ملکان مجهز به چمن مصنوعی و امکانات ورزشی دیگر خواهد بود و تا 2 دهه نیاز ورزشی منطقه را مرتفع خواهد کرد.

فرماندار ملکان نیز در این جلسه ایجاد وحدت در جامعه با توجه به وضعیت فعلی کشور و توطئه دشمنان انقلاب را خواستار شد و گفت: با وجود محدودیت بودجه و اعتبارات در سایه وجود وحدت و اتحاد بین مردم و مسوولان محلی خوشبختانه پروژه‌های عمرانی این شهرستان تعطیل نشده‌اند.

محمدباقر خانی با بیان اینکه برخی‌ها در فضای مجازی برخلاف واقعیات مطالب خلاف واقع به مردم منتقل می‌دهند و فقط یاد گرفته‌اند، انتقاد کنند و فقط طرف خالی لیوان را نشان دهند توصیه کرد این قبیل افراد در کنار انتقاد نسبت به طرح راهکار و پیشنهادهای سازنده نیز اقدام کنند.

وی، از طرح بازسازی استادیوم فوتبال ملکان به عنوان طرحی ماندگار برای جامعه ورزشی این شهرستان یاد کرد و عنوان کرد: این طرح با 450 میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت ورزش و جوانان طی 2 سال اجرا خواهد شد.

فرماندار ملکان با بیان اینکه 250 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته، افزود: مابقی اعتبار نیز با پیشرفت پروژه تخصیص خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: سعی ما بر این است حداقل زمین چمن مصنوعی این پروژه تا دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شود.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار