کشف 139 کیلو انواع مخدر در فارس

ماموران انتظامی استان فارس ظرف 48 ساعت گذشته، 139 کیلو و 20 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هرویین در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 18 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان آباده اعلام کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان اصفهان، ماموران از تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ طهماسب سمایی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور آباده - اصفهان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، وسیله نقلیه یاد شده متوقف و در بازرسی از آن، 98 کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه پژو 405 نیز که با 2 سرنشین، خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد توقیف شد و متهمان تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان جهرم آمده است: ماموران کلانتری 11 جمهوری جهرم، مطلع شدند فردی ناشناس اقدام به جاسازی مقادیری مواد مخدر در درون یک انبار واقع در پایانه مسافر بری کرده است.
سرهنگ افشین حیدری افزود: متعاقب آن ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از مکان مورد نظر، 21 کیلو و 520 گرم حشیش که در درون کارتن های زغال جاسازی شده بود، کشف کردند.
وی بیان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم این پرونده ادامه دارد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز هم بیان کرد: در چارچوب اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شدند، کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی نی ریز اضافه کرد: در بازرسی از این وسیله نقلیه، 19 کیلو و 800 گرم هرویین که در لاستیک زاپاس خودرو جاسازی شده بود کشف شد، 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.
شهرستان نی ریز در 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار