فراخوان مسابقه آب و زندگی در مدارس البرز آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: پنجمین جشنواره هنری مسابقه و نمایشگاه نقاشی آب و زندگی با شعار صرفه جویی در مدارس این استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 26 November 2018

سالار قاسمی اظهار داشت: این برنامه فرهنگی – آموزشی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان البرز با هدف ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب و گسترش دامنه آگاهی بخشی در مصرف آب به زبان هنر اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند به این جشنواره 2 نقاشی در یک یا 2 موضوع ارائه دهند، افزود: در بخش کودک موضوع های چگونه ممکن است آب آلوده شود، آب از کجا و چگونه به دست می آید، آب آلوده چه ضرری دارد، چگونه می توان آب را نگهداری کرد و چکارکنیم که آب هدر نرود، در نظر گرفته شده است.
همچنین موضوع در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای اینکه آب ها آلوده نشوند چه کار باید کرد و با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می کنید به عنوان بخش نوجوان انتخاب گردیده است.
وی تصریح کرد: دانش آموزان تا پانزدهم آذر ماه 97 فرصت دارند آثار خود را به مدرسه تحویل دهند.
وی با بیان اینکه گروه سنی 6 سال تمام تا 16 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: از هر گروه کودک و نوجوان 10 اثر برتر انتخاب و در مراسمی جوایزی نفیس اهدا می شود.
وی قطع و اندازه نقاشی را 20 در 30 و 50 در 70 سانتیمتر عنوان کرد و ادامه داد: تکنیک اجرا نیز شامل هر نوع تکنیک دستی و کلاژ فقط تخت و غیر برجسته است.
وی یادآور شد: نوشتن نام و نام خانوادگی، سن و تاریخ تولد، جنسیت، نشانی کامل پستی، شماره تماس ، ذکر موضوع انتخابی، تکنیک اجرا و عنوان اثر در پشت برگه نقاشی الزامی است.
در چهارمین فراخوان مسابقه نقاشی آب و زندگی بیش از 15 هزار دانش آموز البرزی شرکت کردند.
استان البرز 450 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار