دستگیری خریدار اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه همدست متهم و خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، گفت: هر ۳ متهم برای بررسی جرایم احتمالی در اختیار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 30 November 2018
سرهنگ جمشید باقری از انهدام باند ۳ نفره سارقان باطری خودرو‌ها و کشف ۲۱ فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در محله‌های مختلف شهر همدان و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ همدان با تحقیقات میدانی، انجام شگرد‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته یکی از محله‌های سرقت، شماره پلاک یک دستگاه وانت پیکان با ۲ نفر سرنشین را به دست آوردند.

سرهنگ باقری اظهار داشت: طی بررسی‌های بعدی مشخص شد در شب حادثه یک جوان ۳۰ ساله از این خودرو استفاده کرده که قبلا به جرم حمل ۵ کیلو حشیش دستگیر شده و در حال حاضر رای باز است که نامبرده با اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: طی بازرسی از مخفیگاه متهم، ۷ عدد باطری خودرو‌های مختلف کشف و سارق در تحقیقات و بازجویی‌ها به سرقت ۲۱ فقره باطری خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد و اظهار داشت، باطری‌ها را به فردی که دارای مغازه فروش باطری است فروخته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار