استقبال 18 هزار نفری از طرح ملی حفظ قرآن در فارس

معاون اوقاف و امور خیریه استان فارس از ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر از استان فارس در طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 29 July 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس:حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی اظهار داشت: با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، طرح تربیت حافظان قرآن از سال 91 در دستور کار همه نهادهای فرهنگی قرار گرفته و امسال چهارمین سالی است که این طرح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است، گفت: شهرستان ممسنی یکی از شهرهای قرآنی استان فارس است که مردم علاقه خاصی به کلام خدا دارند و با میل و رغبت زیاد در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد: 32 مکان در این شهرستان مساجد، بیت‌الاحزان‌ها، مراکز فرهنگی، دارالقرآن و منازل شخصی میزبان حافظان قرآن کریم هستند.

حسینی با اشاره به تکمیل سهمیه طرح ملی حفظ شهرستان ممسنی افزود: این شهرستان با 800 نفر توانسته است سهمیه حفظ خود را تکمیل و کلاس‌های آن را برگزار کند.

وی اظهار داشت: تاکنون 18 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان فارس ثبت نام کرده‌اند و از 28 شهرستان استان فارس که مجری طرح ملی حفظ قرآن کریم هستند، تاکنون 18 شهرستان توانستند سهمیه طرح ملی حفظ قرآن کریم خود را تکمیل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار