مترو کرج با این شرایط به منزل نمی رسد

کد خبر: ۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 30 July 2015
معاون استاندار البرز با بیان اینکه طبق اظهارات اعضای شورای شهر و شورای قطار شهری استان البرز با پیمانکار فعلی، قطار شهری کرج به منزل مقصود نمی‌رسد،گفت: همه اعضای شورا با تعدیل قیمت موافقت دارند و تنها نگرانی آن‌ها پیمانکار است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، هیربد معصومی در جلسه شورای قطار شهری کرج که عصر امروز با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای عالی فنی بحث تعدیل قیمت ما را پذیرفته است، اظهار داشت: تضمین و ضمانت نحوه تامین منابع مالی باید جزو جدا ناپذیر قرارداد باشد.
وی با بیان اینکه همه اعضای شورا با تعدیل قیمت موافقت دارند و تنها نگرانی آن‌ها پیمانکار است، تصریح کرد: اعضا اعتقاد داشتند که با سابیر نمی توان به سر مقصد منزل رسید.
معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه قرار شده با شیوه نقدی و تهاتری کار را جلو ببریم و آنچه که دولت به عنوان بودجه سنواتی تخصیص می‌دهد به‌عنوان اعتبار نقدی و تعدادی زمین در جای جای شهر کرج به صورت تهاتری در این امر مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: مصوب شد هزار و 650 میلیارد تومان به صورت غیرنقدی و در قالب زمین در اختیار سازمان قطار شهری قرار بگیرد.
حمید طهایی استاندار البرز عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که استانداری البرز به عنوان محورهای کاری پیگیر است، بحث قطار شهری مرکز استان البرز است.
وی با بیان اینکه این پروژه مدت زمان 8 سال است که آغاز شده است، افزود: امید است با پیگیری اعضای شورای شهر، استانداری و شورای قطار شهری بتوان در این بخش فعالیت را به طور جد شاهد باشیم.
طهایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مصمم هستیم با پیگیری‌های انجام شده و موافقت ضمنی شورای فنی کشور، چیستا و سابیر نیز در این امر وارد عمل شوند، خاطرنشان کرد: باید تحولی عظیم در این بخش را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه امید است با شناخت خوبی که از استان البرز داریم این مهم به خوبی و با سرعت عمل بیشتری تحقق پیدا کند، تصریح کرد: باید این پروژه با همکاری همه با سرعت بالا به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار