طلا گرمی ۳۰۷ هزار تومان شد/افزایش ۴۵ هزار تومانی قیمت سکه

در حالی که نخستین روز زمستان بازار سکه و طلا با کاهش قیمت ها همراه بود و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به نرخ ۳میلیون و ۳۹۰هزار تا ۴۰۰ هزار تومان معامله شد، امروز در جریان معاملات بر قیمت سکه ۴۵هزار تومان افزوده شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 23 December 2018

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان شد.

همچنین امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۷۱۵ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۱۵ هزار تومان داد و ستد می شود.

در دومین روز زمستان هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

در بازارهای جهانی هم هر اونس طلا با قیمت ۱۲۵۶ دلار معامله داد و ستد شد.

قیمت سکه و طلا در نخستین روز زمستان

سکه و طلا ۲دی

این در حالی است که روز گذشته قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برابر با ۳میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و ۴۵هزار تومان کمتر از امروز و هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برابر با قیمت امروز معامله شد.

هر نیم سکه بهار آزادی روز گذشته یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۵هزار تومان و هر سکه یک گرمی نیز ۶۱۵ هزار تومان داد و ستد شد که امروز ربع سکه ۵هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

کشتی آرای :‌ حباب سکه ۳۷۰ هزار تومان شد

کشتی آرای + طلا و سکه

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره قیمت سکه و طلا در بازار گفت:‌ امروز در بازار شاهد نوسانات جزیی قیمت سکه و طلا بودیم. محمد کشتی آرای افزود: هفته گذشته و نخستین روز زمستان، قیمت ها نزولی بود اما امروز قیمت ها در نوسان است.

وی درباره علت نوسان نرخ سکه و طلا توضیح داد:‌ به دلیل نوسانات نرخ ارز، شاهد نوسان قیمت سکه و طلا هستیم البته این مساله را نمی توان نماد روند افزایشی نرخ سکه و طلا در روزهای آینده دانست.

این فعال بازار طلا و جواهر بیان کرد:‌هفته گذشته در مجموع قیمت سکه ۵ درصد و نرخ طلا ۳ درصد کاهش داشت.

کشتی آرای درباره میزان فعلی حباب سکه در بازار اظهار کرد: به دلیل توازن میان عرضه و تقاضا حباب سکه از بیش از ۴۰۰ هزار تومان هفته قبل به ۳۷۰ هزار تومان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار