آغاز جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگردر رامسر

جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور روز یکشنبه با حضور نمایندگان 15 استان کشور در رامسر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 30 December 2018

رییس مرکز هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت که این جشنواره در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش خیابانی و صحنه ای شامل 12 اثر خیابانی و 9 اثر صحنه ای برگزار می شود.
محمد لارتی با بیان اینکه این جشنواره تا دوازدهم دی ماه در دو شهرستان رامسر و تنکابن ادامه دارد، افزود : تئاترهای بخش خیابانی این جشنواره در میدان امام ، مجتمع بین المللی ارامش و یادمان شهدای دانشگاه ازاد شهرستان رامسر اجرا می شود.
وی گفت: همچنین تئاترهای بخش صحنه ای این جشنواره در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنکابن اجرا خواهد شد.
رئیس مرکز هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همچنین 18 نمایش پرده خوانی با موضوع 40 سالگی انقلاب نیز در مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی شهرهای کتالم و سادتشهر از توابع شهرستان رامسر اجرا می شود.
به گفته لارتی در جشنواره امسال نمایندگانی از استان های کهکلویه و بویر احمد ، بوشهر، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، مرکزی، اردبیل ، مازندران ، فارس، کرمانشاه ، خوزستان ، لرستان ، کرمان و شهرستان ری حضور دارند.
دبیر علمی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر در خصوص داوران این دوره هم گفت : امسال قضاوت بخش صحنه ای این جشنواره بر عهده دکتر قطب الدین صادقی، دکتر محمد رضا غفاری و دکتر محمود فرهنگ است.
وی افزود : همچنین استاد امیرحسین شفیعی ، استاد وحید لک ، استاد علی اسدی ، استاد فرشاد یاری و استاد محمد رضا درند نیز ارزیابی اجراهای خیابانی را برعهده دارند.
آئین اختتامیه این جشنواره قرار است 12 دی ماه با حضور هیات داوران و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار شود.
دوره گذشته این جشنواره در استان البرز برگزار شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار