ورود سامانه بارشی جدید به اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بعدازظهر امروز سامانه بارشی وارد اصفهان می شود که فعالیت این سامانه از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی نیز کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک، فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایداری از بعدازظهر امروز برروی آسمان استان است که بر این اساس افزایش ابر، بارش برف و بارانبرای مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.
وی افزود: از اوایل وقت فردا بارش برای مناطق شرقی و مرکزی استان نیز پیش بینی می شود.
 کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این سیستم بارشی اواخر وقت روز چهارشنبه از استان خارج می شود که برای روز پنجشنبه نیز جو پایدار و شرایط مه آلودگی پیش بینی می شود.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش در سمیرم با ۱۲.۴ و ده سانتی متر برف و اصفهان نیز ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.
سیدان در خصوص وضعیت دمای هوا طی۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا دو تا سه درجه افزایش می یابد که بر این اساس دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به یک درجه زیر صفر می رسد . 
وی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی، اران و بیدگل با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میاندیشت با دمای چهار درجه سانتی گرد سردترین شهر استان پیش بینی می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار