اجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خوی

نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در سالن اداره ارشاد خوی اجرا میشود .
کد خبر: ۷۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 28 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
امیر زینالپور بازیگر و کارگردان پیشکسوت خویی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی در خوی در حاشیه تئاتر پدرانه بعداز عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا ( س ) و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باره اجرای تئاتر خانوادگی پدرانه گفت : متن تئاتر پدرانه نوشته دکتر آرش عباسی از نویسندگان معروف کشور می باشد که با بازی هنرمندان خانه تئاتر خوی از تاریخ ۶ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن ماه ۹۷ هرشب از ساعت ۳۰ /۲۰ دقیقه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی خوی برای مردم فرهنگ دوست خوی اجرا میشود .
زینال پور بابیان اینکه این موضوع تئاتر در ۱۸۵ نقطه کشوراجراشده است افزود: درمنطقه آذربایجان غربی برای اولین بار در خوی اجرا می شود .
کارگردان تئاتر تصریح کرد : هدف و موضوع نمایش در باره تقابل ۲ نسل پدر و پسر می باشد که پدر با اعتقادات مذهبی زندگی می کند ولی پسر بخاطر مشغول بودن در فضای مجازی ( اینترنت - تلگرام و اینستاگرام ) رابطه خود را با اعتقادات مذهبی کمرنگ کرده و احترام بزرگترهای خانواده خود را نگه نمی دارد .
وی اضافه نمود : این مسئله متاسفانه مشکل بیشتر جوانان امروزی جامعه ما شده است . که در بعضی خانواده جوانان با حمایت آگاهانه یا نا آگاهانه وبا تربیت ناصحیح مادران در خانواده احترام و جایگاه پدر را رعایت نمی کنند.
وی درادامه تاکید کرد :امروز تئاتر خانواده نیاز جامعه می باشد وما باید اجرای تئاتر خانواده را در خوی احیا و نهادینه سازیم .

زینال پور در ادامه سخنان خود از مردم فهیم و مسئولین محترم شهرستان در خواست کرد برای دیدن تئاتر خانوادگی به همراه خانواده محترمشان در سالن حضور یابند و از اجرای تئاتر در خوی حمایت نموده و موجب دلگرمی هنرمندان جوان شهرمان گردند .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خویاجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خویاجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار