600 میلیون تومان به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع محرومیت 600 میلیون تومان به 5 روستای محروم بخش بازفت واقع در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 16 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ماه امسال 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.
وی با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، افزود: 720 قلم کالا شامل کپسول گاز مایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی 5 روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها 200 بسته بهداشتی و 200 سبد غذایی دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چای است.
شریف‌پور به اختصاص 160 میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی 80 واحد مسکونی این روستاها اشاره و عنوان کرد: طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سبب ارتقای کیفی این واحدها در روستاها شده است.
وی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان را از رویکردهای این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: 40 میلیون تومان نیز در راستای کمک به ایجاد اشتغال خانگی به خانواده‌ها اعطا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار