جمع آوری ۸ دستگاه تاتو غیرمجاز در سپیدان

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از جمع آوری هشت دستگاه تاتو غیرمجاز از آرایشگاه‌های زنانه سپیدان و معدوم سازی آن‌ها با حضور نماینده دادستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 10 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیاوش کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با اشاره به بازدید‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط از آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در شهرستان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۳ بازدید از آرایشگاه زنانه سطح شهرستان انجام شده که هفده آرایشگاه به دلیل نواقص متعدد بهداشتی مطابق قانون اخطار دریافت کرده اند و یکی از این آرایشگاه‌های متخلف با دستور قضایی تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، هشت دستگاه تاتو و متعلقات به همراه رنگ‌های غیرمجاز جمع آوری و به دستور دادستان شهرستان معدوم شد.

کریمی با تاکید بر خطرات و انتقال بیماری‌ها در استفاده از دستگاه‌های تاتو غیرمجاز اضافه کرد: اگر وسایل تاتو آغشته به خون افراد بیمار باشد، احتمال انتقال بیماری‌های خطرناکی، چون ایدز و هپاتیت وجود دارد، به همین دلیل آرایشگران و استفاده کنندگان از این وسایل باید شرایط بهداشتی را در کار خود رعایت کرده و تهدیدی برای سلامتی دیگران ایجاد نکنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با بیان اینکه تعدادی از متخلفان اقدام به فعالیت مخفیانه و غیرمجاز از قبیل: انجام تاتو، کاشت ناخن و سایر فعالیت‌ها مخاطره آمیز می‌کنند، افزود: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به کارشناسان سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان پیگیری شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار