نمایشگاه تخصصی مبلمان در زنجان برگزار می‌شود

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 22 June 2019
نمایشگاه تخصصی مبلمان در زنجان برگزار می‌شود

جمال بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: سوم تا پنجم تیر‌ماه سال‌جاری زمان برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در 9 هزار متر مربع فضای عمومی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: 3 هزار و 400 متر مربع نیز فضای غرفه‌سازی شده این نمایشگاه است.

بابایی با اشاره به اینکه 100 واحد تولیدی و بازرگانی در نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل حضور خواهند داشت، افزود: این واحدها از استان‌هایی چون تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، البرز، همدان، اصفهان، اردبیل، گیلان و زنجان شرکت دارند.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان خاطر نشان کرد: دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده‌ها به مبلمان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف زنجان، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار