برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حضور معاون وزیر ورزش در شلمچه

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حضور معاون وزیر ورزش در شلمچه خبر داد‌.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 28 June 2019

ابراهیم نصیری از برگزاری آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دو استقامت جاده ولایت با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و مدیران کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وخوزستان و همچنین مسوولان استانی و ورزشکاران در شلمچه خبر داد و اظهارکرد: آیین افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت از ساعت ۹ صبح، شنبه ۸ تیرماه ۹۸ در یادمان شهدای شلمچه برگزار می شود.

وی با بیان این که ۲۰ ورزشکار با شعار« امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت» به همراه مسوولان کشوری و استانی در این همایش شرکت دارند، عنوان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت هر سال به منظور ارج‌ نهادن به ورود امام رضا (ع) به خاک کشورمان از شلمچه به سمت مشهد مقدس برگزار می شود و امسال نیز دهمین سالی است که قرار است این جشنواره برگزار شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت، ۸ تیرماه حرکت خود را از شلمچه آغاز و در این مسیر از شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان استان خوزستان عبور و پس از آن استان های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی را عبور می‌کند و سرانجام به مشهد مقدس خواهد رسید.

نصیری تاکید کرد : سعی ما این است که همچون سالههای گذشته میزبان شایسته‌ای برای این ورزشکاران باشیم.

وی حضور پرشمار مردم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره حائز اهمیت دانست و اطلاع رسانی، تسهیل و ساماندهی حضور مردم برای مشارکت در این جشنواره را از تمام دستگاه ها خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار