اصفهان به استقبال 22 نمایشگاه فرش دستباف می رود

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: اصفهان از 14 آذرماه به استقبال 22 نمایشگاه فرش دستباف می رود.
کد خبر: ۸۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 02 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، مجید نایب زاده در نشست خبری که به این منظور برگزار شد،  اظهار داشت: این نمایشگاه از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان است که از ابتدا منطبق با سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کار خود را پیش برده است.

وی گفت: با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه‌ها به محل جدید و هم سو شدن با استان‌های بزرگ کشور برگزاری نمایشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته از حضور سازمان‌های تاثیر گذار و سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان محور در نمایشگاه‌ها بهره‌مند شدیم.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: امسال برای اولین بار از مجموعه گمرک استان برای شرکت در بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف دعوت کردیم تا به صورت ویژه برای رویکرد تسهیل امور صادراتی حضور داشته باشند.

وی، سهم صنعت فرش از رسانه ملی و تبلیغات عمومی و شهری را ناچیز دانست و اضافه کرد: باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود تا رسالت فرهنگی اجتماعی این نمایشگاه بیشتر نمود پیدا کند.

نایب زاده اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از ۱۴ تا ۲۰ آذرماه با شعار نمایشگاهی با شکوه هنر ایران و میراث ماندگار این سرزمین در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان در این نشست، اظهار کرد:در این دوره از نمایشگاه شرکت کنندگان در ۱۳۸ غرفه و  در چهار سالن و فضایی به مساحت چهارهزار مترمربع حضور خواهد داشت.

علی میر جمالی با بیان اینکه ۳۵ درصد غرفه داران این نمایشگاه از خارج استان هستند، یادآور شد: شرکت کنندگان از شهرهای اصفهان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، فارس، گلستان، قم و تهران حضور دارند.

دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان همچنین گفت: همایش تخصصی این دوره از نمایشگاه با بررسی راهکارهای توسعه فرش ایران برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار