تایید و تکذیب ها برای گزینه نهایی اصولگرایان

کد خبر: ۸۰۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 23 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،در حالی که در برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد ، در روزها و هفته های اخیر صحبت های زیادی در خصوص انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس یازدهم مطرح شده است و از افرادی مانند نستور درخشنده پور و نادر منتظریان به عنوان کاندیدای نهایی نام برده شده بود ، در ادامه این موضوع تکذیب شد.
رئیس شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگاران  این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است و خبرهای منتشر شده شایعاتی است که در رسانه ها پخش شده است.
ستار هدایتخواه در خصوص زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: گزینه نهایی به موقع خود اعلام می شود اما زمان دقیق مشخص نیست.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
باور کنید فکر کنم بعد از نظر مشورتی اصولگرایان تهران و اینکه اگر هدایتخواه به عنوان کاندیدای اصولگرایان تهران رای نیاورد به یاسوج بر می گردد (چون در تهران راهکار اصولگرایان این است که 1800 خبره اصولگرا تشکیل جلسه می دهند و رای گیری می کنند و 30 نفر اول که بیشترین رای را بیاورند به عنوان کاندیداهای تهران به مردم تهران معرفی می شوند بنابراین باید صبر کرد تا ببینیم هدایتخواه جزء آن 30 نفر هست؟) و کاندیدای اصولگرایان بویراحمد تا انتخاب 30نفر تهران مشخص نخواهد شد بنابراین اصولگرایان بویراحمد باید حالا حالاها... باید صبر کنند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار