دستکش ها و محلول های ضدعفونی احتکار شده در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامي شيراز از كشف انواع دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده احتكار شده در بازرسي از 2 مغازه در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ "فرج شجاعي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: با توجه به شيوع بيماري كرونا و كمبود مواد محلول و ضد عفوني و سوء استفاده بعضي افراد در اين زمينه، ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از وجود مقاديري دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده در 2 مغازه در خيابان "حائري و آدينه" مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل‌هاي مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند، 34 هزار و 530 عدد دستكش و 72 كارتن محلول ضد عفوني كننده كه احتكار شده بود، كشف كنند. سرهنگ "شجاعي" با بيان اينكه در اين خصوص 2 نفر دستگير شدند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.#
کد خبر: ۸۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 27 February 2020
سرهنگ "فرج شجاعي"  بيان كرد: با توجه به شيوع بيماري كرونا و كمبود مواد محلول و ضد عفوني و سوء استفاده بعضي افراد در اين زمينه، ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از وجود مقاديري دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده در 2 مغازه در خيابان "حائري و آدينه" مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل‌هاي مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند، 34 هزار و 530 عدد دستكش و 72 كارتن محلول ضد عفوني كننده كه احتكار شده بود، كشف كنند.

سرهنگ "شجاعي" با بيان اينكه در اين خصوص 2 نفر دستگير شدند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار