اماکن گردشگری پشت در‌های بسته مانده اند

علی خاکسار با اشاره به اینکه هنوز اماکن گردشگری بازگشایی نشده است بیان کرد: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی اماکن گردشگری اعلام نشده و منتظر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا هستیم که تاکنون موضوعی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 06 April 2020
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: اماکن گردشگری همدان همچنان تعطیل است و بازگشایی آن منوط به ابلاغ ستاد مقابله با کروناست.

به گزارش فارس، خاکسار اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری در سراسر کشور، در ایام نوروز معرفی همدان از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از طریق سایت میراث فرهنگی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات گردشگری ادامه یافت افزود: از طریق فضای مجازی بازدید‌هایی داشتیم، اما آمار آن‌ها بسیار پراکنده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان یادآور شد: طی ایام نوروز ۳۱ استان کشور با چند هشتک خاص تبلیغات گردشگری را انجام دادند و مانور تبلیغات گردشگری داشتند که بازدید‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هنوز اماکن گردشگری بازگشایی نشده است بیان کرد: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی اماکن گردشگری اعلام نشده و منتظر ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا هستیم که تاکنون موضوعی اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار