اجرای طرح هوشمندسازی تاسیسات آب شهر رضوانشهر

کد خبر: ۸۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 30 August 2015


رئیس اداره آب و فاضلاب شهری رضوانشهر از اجرای طرح هوشمندسازی تاسیسات شبکه آب شهر این شهرستان برای نخستین بار در گیلان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای طرح هوشمندسازی تاسیسات آب شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حسین کاظم‌زاده عصر امروز در جریان افتتاح طرح تامین آب شرب این شهرستان اظهار کرد: امور آب و فاضلاب شهری رضوانشهر وظیفه آبرسانی به شهرهای رضوانشهر و پره‌سر را به‌عهده دارد.

وی افزود: رضوانشهر با دارا بودن پنج حلقه چاه عمیق آب با مجموع آبدهی 80 لیتر بر ثانیه، آب مورد نیاز بیش از 5 هزار و 500 مشترک با جمعیت 21 هزار نفر را تامین می‌کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری رضوانشهر به سه حلقه چاه عمیق پره‌سر اشاره کرد و گفت: مجموعه آبدهی پره‌سر 45 لیتر بر ثانیه است که آب مورد نیاز بیش از 3 هزار و 700 مشترک با جمعیت بالغ بر 10 هزار نفر را تامین می‌کند.

وی هزینه انجام‌شده برای طرح‌های آبرسانی شهرستان را 5 هزار و 50 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: اعتبار طرح‌های عمرانی از محل تملک و دارایی استان تبصره دو منابع داخلی تامین شده است.

کاظم‌زاده به توسعه خط آب شهرستان رضوانشهر اشاره کرد و یادآور شد: در شهر رضوانشهر توسعه خط لوله آب به میزان 10 کیلومتر و در پره‌سر نیز پنج کیلومتر توسعه داده شده است.

وی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی تاسیسات شبکه آب شهر رضوانشهر یک ماه دیگر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار در گیلان اجرایی می‌شود.

فرماندار رضوانشهر نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: افتتاح دو چاه عمیق مذکور مشکل آب شرب رضوانشهر را برطرف می‌کند.

حمیدرضا امام‌پناهی تصریح کرد: امسال با تلاش مسئولان و با همدلی و همزبانی توانستیم در حوزه شهری آب شرب مشکلی نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار