فعالیت تأسیسات اقامتی استان همدان

علی خاکسار درباره فعالیت تأسیسات اقامتی استان همدان در روز‌های پیش رو نیز گفت: تمامی مراکز اقامتی استان همدان به جز خانه مسافر‌ها مجاز به فعالیت هستند و هیچ‌گونه ممنوعیتی برای پذیرش مسافر ندارند.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 21 May 2020
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آغاز فعالیت و بازگشایی مراکز تفریحی روباز و طبیعت گردی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، خاکسار اظهار کرد: مراکز طبیعت گردی و تفریحی رو باز مانند پارک‌ها، بوستان‌ها و روستا‌های هدف گردشگری مجاز به فعالیت هستند و مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اماکن تاریخی و موزه‌های استان کماکان همانند قبل تعطیل هستند، گفت: مراکز تفریحی رو باز و طبیعت‌گردی نیز ملزم به رعایت کامل و جدی پروتکل‌های بهداشتی هستند و مردم نیز باید نکات بهداشتی را در این مکان‌ها رعایت کنند.

خاکسار درباره فعالیت تأسیسات اقامتی استان همدان در روز‌های پیش رو نیز گفت: تمامی مراکز اقامتی استان همدان به جز خانه مسافر‌ها مجاز به فعالیت هستند و هیچ‌گونه ممنوعیتی برای پذیرش مسافر ندارند.

وی درباره پذیرش مسافر به استان در تعطیلات عید فطر بیان کرد: از نظر وزارت میراث فرهنگی کشور و کمیته گردشگری ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه ممنوعیتی در پذیرش مسافر وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار