برترینهای نجات غریق استان گیلان شناخته شدند

کد خبر: ۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 01 September 2015

انزلی - ایرنا - مسابقات انتخابی نجات غریق گیلان برای اعزام به بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری با حضور ورزشکارانی از سراسر استان در انزلی برگزار شد.
[برترینهای نجات غریق استان گیلان شناخته شدند]

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان 10 شرکت کننده بعنوان نفرات برتر این مسابقه که بصورت رکوردگیری از ناجیان صورت گرفت به این دوره از مسابقات کشوری که در تاریخ ششم مهرماه در ساری برگزار می شود راه یافتند.
نفرات اول تا دهم به شرح زیر اعلام شدند : سینا رجبی مقدم ، کامیاب رضایی و سهند کاظم زاده از انزلی ، پدرام توحیدی از رشت ، علی قلی زاده انزلی ، احسان حسین نژاد ، پویا قاسم زاده و امیر فرد مقدم از رشت ، مهدی مصطفوی از آستانه اشرفیه و سبحان سعادت از لاهیجان.
این دوره از مسابقات انتخابی در ساحل سنگاچین بندرانزلی و استخر شهید شیرازی با داوران برجسته با حضور سیروس صداقت کیش سرپرست نجات غریق استان گیلان برگزار شد.
بر اساس این گزارش ، بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری از تاریخ ششم لغایت نهم مهرماه در بخش آقایان و دوازدهمین دوره مسابقات دریایی یازدهم لغایت چهاردهم مهر در بخش بانوان در استان مازندران در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار