در پی اوج گرفتن کرونا در کاشان

محدودیت ها برای کاشانی ها از سر گرفته شد

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان با صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت‌ها برای اجتماعات و برخی اصناف به مدت یک هفته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 07 July 2020

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان در اطلاعیه شماره ۲۷ تصریح کرد: همه فعالیت‌های آموزش حضوری در کانون‌های فرهنگی، فرهنگ‌سراها، زبان‌سراها و موارد مشابه، برگزاری آزمون‌های حضوری، همایش و اجتماعات فرهنگی و هنری، سینماها، تئاترها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های عمومی، آرامستان‌ها، مکان‌های متبرکه و مراسم ترحیم ممنوع است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: فعالیت مسجدها تنها به برگزاری نمازجماعت بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی محدود می‌شود و نماز عبادی- سیاسی جمعه ۲۰ تیرماه نیز برگزار نخواهد شد.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان تاکید کرد: نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، شهربازی‌ها، گیم‌نت‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، مطب‌ها، بانک‌ها، نقاط و محورهای گردشگر تشدید می‌شود.

این ستاد با توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری و استفاده از ماسک در محیط خارج از خانه، یادآور شده است: با رعایت موازین بهداشتی و بازگشت به شرایط عادی از سطح محدودیت‌ها کاسته می‌شود اما در صورت تداوم شرایط موجود، برای حفظ سلامت عمومی جامعه محدودیت‌های شدیدتری وضع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار