بازسازی عملیات کربلای 4

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان از بازسازی عملیات کربلای 4 درباغ‌موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 05 September 2015
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان از بازسازی عملیات کربلای 4 در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سردار مظاهر مجیدی در ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: بر اساس تصمیم و برنامه چرخشی، سپاه انصارالحسین(ع) تولیت اجرای برنامه رژه و سان در روز 31 شهریور را بر عهده دارد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای هفته دفاع مقدس در همدان تدارک دیده شده که سعی شده مشارکت همه اقشار در نظر گرفته شود.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی در شهرستان‌های تابعه و مرکز استان خاطرنشان کرد: این برنامه در روز جمعه سوم مهرماه به صورت سراسری انجام می‌شود که جوایز ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زنگ انقلاب روز اول مهر ماه در مدارس استان نواخته خواهد شد و برنامه خاطره‌گویی در مراکز آموزشی نیز پیش‌بینی شده است.

مجیدی با بیان اینکه بازگشت 275 شهید غواص حال و هوای خاصی به جامعه داده تصریح کرد: یک برنامه خاص و ویژه برای هفته دفاع مقدس امسال طراحی شده که به مدت 7 شب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: به دلیل رشادت‌های رزمندگان سپاه انصارالحسین(ع) استان در عملیات کربلای 4 به دنبال بازسازی این عملیات، همزمان با هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: اینکه در شهرستان‌های تابعه استان 450 برنامه از سوی سپاه برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز اظهار کرد: با شنیدن دفاع مقدس همه سختی‌ها و البته رشادت و دلیرمردی‌های رزمندگان ایران اسلامی زنده می‌شود.

محمدابراهیم الهی‌تبار در پایان گفت: ما با نسلی روبه‌رو هستیم که نه جنگ را دیده‌اند و نه عظمت رهبری همچون امام راحل را درک کرده‌اند، به همین دلیل باید با شیوه‌های نوین رشادت هشت سال جنگ را برای آنان بیان کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار