آرمان‌های انقلاب را فراموش نکنید

نماینده کازرون در حاشیه بازدید از روستاهای مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد، بیان کرد: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان‌های اصلی نظام  است که باید با همه ظرفیت‌های قانونی دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 24 November 2020
به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی تاکید کرد که مسئولان در زمینه تامین سرپناه برای ساکنان روستاها و طبقات کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند و طعم خدمت را در کام مردم مناطق محروم بنشانند.
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: بنیاد مسکن در همه شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به مردم بهره گیری می‌کند.
 
قاسم داوودی از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه ۴۵ میلیارد ریال تا کنون در گام نخست اختصاص یافته که به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض دراختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .
 
داوودی همچنین از اعطای تسهیلات برای جبران خسارت‌های سیل و زلزله و همچنین اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان در قالب طرح ویژه مسکن روستایی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار