تسطیح 12 کیلومتر از مسیر کوهستانی خط لوله انتقال نفت خام مارون - اصفهان

۱۲ کیلومتر از مسیر کوهستانی و سخت گذر خط لوله انتقال نفت خام مارون به اصفهان در محدوده استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری تسطیح شد.
کد خبر: ۹۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 07 December 2020

مسئول ترابری سنگین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: با توجه به اجرای طرح فیبرنوری بین مراکز انتقال نفت شماره ۵ و ۶ مارون در مجاورت خط لوله انتقال نفت خام، مسیر این خط لوله برای تردد ماشین آلات فیبرگذاری تسطیح شد.
مسعود حیدریان افزود: با تلاش کارکنان ترابری سنگین و نظارت همکاران واحد تعمیرات خط منطقه از کیلومتر ۱۹۶ مسیر خط لوله انتقال نفت خام مارون تا محدوده پل کابلی نفت و گاز واقع بر روی دریاچه سد کارون چهار به مدت ۲۰ روز به طول ۱۲ کیلومتر با تجهیزات و ماشین آلات سنگین تسطیح و آماده سازی شد.
وی گفت: در این عملیات از دو دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در منطقه‌ای سخت گذر و کوهستانی بدون هیچ گونه حادثه‌ای بهره گیری شد.
مسئول ترابری سنگین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: به منظور دسترسی سریع تیم‌های تعمیراتی و پایش مداوم وضعیت خطوط لوله انتقال انرژی، تسطیح جاده دسترسی به این خطوط از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار