چهارمین روز بدون فوتی کرونایی در سیستان و بلوچستان

چهارمین روز بدون فوت بعد از اجرای محدودیت های هوشمند کرونائی و طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 18 January 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن 2 روز متوالی بدون فوت، خوشبختانه چهارمین روز بدون فوت را هم بعد از اجرای محدودیت های هوشمند کرونائی  و طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی پشت سر گذاشیم افزود: خوشبختانه در 24 ساعت منتهی به صبح امروز پنجشنبه هیچ موردی از فوت بیماران کرونا مثبت در بیمارستان های استان نداشتیم.

وی ادامه داد: در 24 ساعت منتهی به صبح روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه 1399 تعداد 43 مورد مثبت جدید آزمایشگاهی در دانشگاه های علوم پزشکی زابل، ایرانشهر و زاهدان شناسائی شد و تعداد کل موارد مثبت کوید 19 در سیستان و بلوچستان به رغم  26 هزار و  ۷۹۲ نفر رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: صبح امروز، تعداد موارد بستری بیمارانی که علائم تنفسی داشتند زیر 100 نفر بود و در مجموع   ۹۳ بیمار تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری بودند که 31 نفر از این عزیزان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی قطعا مبتلا به کرونا هستند.

وی خاطر نشان ساخت: با وجود خلوت شدن بیمارستان ها و بخش های بستری، اقدامات نظارتی، مراقبتی و حمایتی برای پیشگیری از وقوع موارد جدید با جدّیت و به صورت مستمر با همکاری مراقبان سلامت، داوطلبان بسیجی و داوطلبان هلال احمر در جریان است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: با وجود آبی شدن شرایط استان از هموطنان عزیزم درخواست می کنم تا همچنان شیوه نامه های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار