تعامل مشترک دانشگاه با فعالان اقتصادی استان

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی با اتاق بازرگانی اصفهان

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه صنعتی اصفهان، زمینه ارتباط نزدیک‌تر فعالان بنگاه‌های اقتصادی با دانشگاهیان در زمینه شناسایی و عارضه یابی مشکلات موجود در صنعت فراهم شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 20 February 2021

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در این تفاهم نامه علاوه بر تعامل کاربردی دانشگاه با اعضای اتاق بازرگانی، همکاری‌های فنی استادان و دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت و خدمات استان افزایش می‌یابد.
سید مهدی ابطحی، کمک به ایجاد ساز و کار لازم برای ارائه پیشنهاد‌ها و راه حل‌های ممکن برای رفع مشکلات و بهبود شاخص‌های محیط کسب و کار را از دیگر اهداف این تفاهم نامه مشترک دانست و افزود: با تحقق گام‌های اجرایی این تفاهم نامه، طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز فعالان اقتصادی با مشارکت پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا و گام مهمی در هدفمند سازی و کاربردی کردن رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشگاه متناسب با نیاز‌های پژوهشی و فناوری اتاق بازرگانی برداشته خواهد شد.
وی از آموزش افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی به منظور مجهز شدن صنعت به دانش روز در دانشگاه صنعتی اصفهان و از طرفی آموزش و توانمند سازی دانشجویان متناسب با نیازمندی‌های فعالان اقتصادی خبر داد و افزود: با این تفاهم نامه سعی می‌شود زمینه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در بنگاه‌های اقتصادی اتاق بازرگانی فراهم شود.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با استقرار بخشی از مراکز پژوهشی دانشگاه در صنایع و بازدید‌های منظم از بنگاه‌های اقتصادی، آشنایی نزدیک و ملموس با مشکلات و نیاز‌های آن‌ها فراهم می‌شود و دانشگاه تا حل مشکلات به طور خاص نقش راهبری خواهد داشت.
این تفاهم نامه با شرح همکاری‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، خدمات مشترک آزمایشگاهی - کارگاهی و مشاوره‌های علمی و تجاری و پیش بینی شده نماینده دانشگاه یک روز در هفته و به صورت منظم در اتاق بازرگانی اصفهان به منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار