مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد؛

انفجار منزل مسکونی در پاکدشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از انفجار منزل مسکونی در پاکدشت خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه و ریزش آوار ۲ نفر فوت و ۱۴ تن مصدوم شده اند.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران، شاهین فتحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این حادثه و ریزش آوار ۲ نفر فوت و ۱۴ تن مصدوم شده است.

فتحی با اشاره به اینکه این واحد مسکونی در بلوار رحیمی پاکدشت واقع شده بود گفت: ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۴ اسفندماه این حادثه به هلال احمر استان تهران گزارش داده شد که طی آن بلافاصله ۳ تیم ارزیابی عملیات جست جو و نجات شهری از پاکدشت و ۲ تیم سگ‌های زنده یاب از پیشوا در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۸ تن آسیب دیده بودند افزود: با تلاش نیروهای امدادی حاضر در صحنه حادثه، ۱۲ نفر از مصدومین این حادثه به طور سرپایی مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: از مجموع ۵ نفر محبوس در زیر آوار ساختمان، خوشبختانه سه نفر از ساکنین با همکاری عوامل آتش نشانی و هلال احمر زنده خارج شده و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند، اما متأسفانه پیکر دو نفر فوت شده نیز از زیر آوار خارج شد که تحویل عوامل انتظامی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار