490 کیلو مواد غیر بهداشتی در فارس معدوم شد

حسینی گفت: بیش از ۴۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فارس توسط کارشناسان بهداشت محیط معدوم و از ۹۸ کارخانه و کارگاه در سراسر استان بازدید شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 24 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  «سید روح الله حسینی»، امروز (چهارشنبه 4 فروردین) در نشست ستاد سلامت نوروز 1400 گفت: در سوم فروردین 2 ماموریت امدادی به مصدومان با کمک اورژانس هوایی فارس انجام شد.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اورژانس فارس در روز گذشته مجموعا ۶۱۷ ماموریت امدادرسانی به مصدومان و بیماران در استان به انجام رساند که 18 ماموریت آن با کرونا مرتبط بود.

وی از مسمومیت 6 نفر با مونو اکسید کربن خبر داد و بیان کرد: شمار مصدومان حوادث ترافیکی در 24 ساعت قبل در فارس نیز ۱۲۱ مورد بوده که ۲۸ نفر آنها به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند و ۹۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

حسینی ادامه داد: بیش از هفت هزار و 653 بیمار در این مدت به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که 270 نفر از آنها مورد جراحی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: از ۷۸۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان فارس نیز بازدید شد که با شناسایی 56 واحد متخلف از نظر بهداشتی، 6 واحد تعطیل و سایر واحدها به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسینی اعلام کرد: بیش از ۴۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در روز گذشته در فارس توسط کارشناسان بهداشت محیط معدوم شد و از 98 کارخانه و کارگاه در سراسر استان توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار