فرماندار دهلران:

100شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران پیش بینی شده است

فرماندار شهرستان دهلران گفت : برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا100شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران پیش بینی شده است
کد خبر: ۹۵۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 27 April 2021

فرماندار شهرستان دهلران گفت : برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا100شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران پیش بینی شده است

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : مطابق با برنامه زمانبدی انتخابات در 28خرداد ماه سال جاری در سطح شهرستان برگزار می شود که سه هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان به عهده دارند

وی افزود: ۶ هیات اجرایی در سطح بخش ها و فرمانداری تشکیل و ثبت نام از متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری انجام شده است.

فرماندار دهلرانادامه داد : در ۶۰ نقطه از شهرستان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برگزاری می شود که شامل چهار نقطه شهری و ۵۶ نقطه روستایی می باشد .

عسگری با اشاره به ثبت نام ۳۷۷ نفر داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستااشاره کرد ، گفت : از این تعداد ۲۹۱ نفر در روستاها و ۸۶ نفر نیز داوطلب در شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران از اتمام مراحل بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی خبر داد و گفتبررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت در حال انجام است و هشتم اردیبهشت مراتب تایید صلاحیت داوطلب شوراهای اسلامی شهر به آنها اعلام می شود.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای تعداد شعبه ها را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش خواهیم دارد و با توجه به پیش بینی ها ممکن ظرفیت سنجی برای هر شعبه تعریف شود.

 

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار