آیت الله نوری همدانی:

آیت الله خزعلی در تمام عرصه های انقلاب حضوری موثر داشت

یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله خزعلی گفت: این عالم ربانی در تمام عرصه های انقلاب از آغاز تا انجام حضوری موثر داشت.
کد خبر: ۹۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 17 September 2015
به گزارش تابناک قم، در پیام  آیت الله حسین نوری همدانی آمده است: ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی(ره) موجب تاسف گردید.

پیام ادامه یافته است: این فقیه بزرگوار از جمله شخصیت های محترمی بود که سالیان دراز درحوزه های علمیه مشهد مقدس و قم در درس های فقهای بزرگی مانند آیات عظام آقای بروجردی و امام راحل و آقای طباطبایی شرکت داشت و پس از رسیدن به مرتبه والایی از علم و کمالات معنوی بعنوان یکی از مدرسین بزرگ به تدریس و تعلیم و تربیت در حوزه علمیه قم اشتغال ورزید.

در این پیام تصریح شده است: آیت الله خزعلی با علاقه وافر به تعالیم و معارف اسلامی، حافظ قرآن و نهج البلاغه بود و بعلاوه در راه تبلیغ معارف اسلامی نیز با بیان جامع و کامل خود نقش مهمی داشت و از این راه خدماتی را انجام داد و در تمام عرصه های انقلاب از آغاز تا انجام حضور موثر داشت و سمت های مهمی را عهده دار گردید و از این راه نیز خدمات مهمی به اسلام و انقلاب به انجام رسانید.

آیت الله نوری همدانی در این پیام، این مصیبت را به حوزه های علمیه و کلیه علاقه مندان آن فقیه مجاهد و به بیت مکرمشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن فقیه بزرگوار غفران و رحمت و علو مقام مسالت کرده است.

آیت الله خزعلی حدود ساعت 9 صبح روز گذشته به علت بیماری در منزلش در تهران به سوی معبود پرکشید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار