چالش ها و مشکلات اجرای طرح دولت الکترونیک شناسایی و رفع می شود

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: چالش ها و مشکلات پیش روی اجرای طرح دولت الکترونیک، شناسایی و طبق برنامه ریزی های انجام شده، مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 09 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا جیریایی در جلسه هماهنگی با روسا و مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی در دانشگاه علوم پزشکی، افزود: با توجه به سیاست دولت در اجرای برنامه توسعه در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک، سازمان بیمه سلامت قصد دارد برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به اجرا در اورد.
وی یادآورشد: اقدامات مربوط به این حوزه از سال ۹۷ شروع شده که در این مدت چالش ها و مشکلات موجود را شناسایی و به حداقل رساندیم.
وی تاکید کرد: در حوزه سرپایی ۳ شهرستان استان مرکزی و در حوزه بستری در زمینه رسیدگی به اسناد به صورت الکترونیک نیز اقدامات تسهیل گرانه صورت گرفته است.
دکتر جیریایی گفت: در جلسه ای که در دانشگاه علوم پزشکی برگزارشد هماهنگی، تعامل و شفاف سازی های لازم و بحث های مورد نظر تبادل نظر شد و انتظاراتی که سازمان بیمه سلامت از دانشگاه و بالعکس دارند بررسی و برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در این زمینه برنامه ریزی شد.
وی ادامه داد: دولت الکترونیک با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیوه ها و زیر ساخت هایی را فراهم می کند که مردم با استفاده از آن بتوانند به راحتی به اطلاعات و خدمات آنها دسترسی پیدا کنند و از کیفیت خدماتی که دریافت می کنند، راضی باشند.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: هدف اصلی از ایجاد دولت الکترونیک این است که بتوان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی انواع نیاز مردم بود.
گفتنی است موافقان این طرح، تغییر ریشه‌ای در ارائه خدمات درمانی و نیز صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مهمترین مزایای اجرای این طرح و مخالفان از مهیا نبودن زیرساخت‌ها به ‌منظور ارائه الکترونیکی خدمات درمانی گلایه مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار