بیش از ۲۰۰۰ خودروی غیربومی در همدان اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: در طول یک‌ماه گذشته بیش از ۲ هزار خودروی غیربومی در همدان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۸۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 21 July 2021
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: در طول یک‌ماه گذشته بیش از ۲ هزار خودروی غیربومی در همدان اعمال قانون شدند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از تسنیم سرهنگ فرخ جمالی  اظهار داشت: با توجه به بحران کرونا و خطر انتقال این ویروس کشنده، ورود خودرو‌های غیربومی و مسافران به استان همدان ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در همکاران ما در ورودی‌های شهر وضعیت ورود خودرو‌های غیربومی را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده حرکت خودرو‌های غیربومی در سطح شهر نیز اعمال قانون انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از ۲ هزار خودروی غیربومی در همدان اعمال قانون شده است، گفت: بیشتر این خودرو‌ها مربوط به مناطق جنوبی و استان خوزستان بوده است.

جمالی با اشاره به تعطیلات پایان هفته و عید قربان، اظهار داشت: با توجه به اینکه همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد بنابراین هرگونه ورود خوردو‌های غیربومی به استان و خروج خودرو‌های بومی از همدان ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه فعلا محدودیت ترافیکی برای ورود به مناطق تفریحی و گردشگری همدان اعلام نشده است، گفت: در این باره منتظر تصمیم ستاد مدیریت کرونا هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با تاکید براینکه اگر در روز‌های تعطیلات پیش‌رو مناطق گردشگری شلوغ شود، مجبور به ایجاد محدودیت و کاهش روشنایی این مناطق می‌شویم، اظهار داشت: در صورت مشاهده خودرو‌های غیربومی در نقاط تفریحی شهر اعمال قانون انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار