آغاز ثبت‌نام درسايت همسان گزيني دراصفهان

تابناک: مدیر طرح ملی همسان گزینی گفت: ثبت نام در سایت ملی همسان گزینی از هفته گذشته در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 21 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسینی در نشست خبری هدف اصلی در این طرح را بالا بردن آمار ازدواج ندانست و گفت: بلکه هدف اصلی رسیدن به ازدواج پایدار و موفق است که این مهم با غربالگری و پیگیری اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه برای ثبت نام در این سایت متقاضیان از شهرستان‌ها نیز ثبت‌نام کرده بودند، ادامه داد: این طرح ملی هفته گذشته در استان اصفهان کلید خورد و ثبت نام‌ها آغاز شد و تا یک الی دو ماه آینده شاهد اجرای آن در مشهد نیز خواهیم بود و پس از آن در سایر شهرستان‌ها به شکل بومی اجرا می‌شود.

مدیر طرح ملی همسان گزینی با بیان اینکه از اجرای طرح اهداف متفاوتی از جمله وساطت در امر ازدواج و معرفی علمی و آگاهانه افراد دنبال می‌شود، ادامه داد: معرفی وظیفه ماست و انتخاب با طرفین است.

حسینی افزود:‌ در حال حاضر 17 هزار و 500 نفر در سایت ملی همسان گزینی ثبت نام کرده‌اند و 92 درصد آنها افرادی هستند که سابقه ازدواج ندارند، تصریح کرد: در این بین 4500 معرفی صورت گرفته است؛ این در حالی است که قصد داریم شبکه معرفین را گسترش دهیم تا به نتایج بیشتری دست یابیم.

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر مراجعین دارای تحصیلات دانشگاهی و به ترتیب از دهه 60، 50 و ماقبل آن و سپس هفتاد می‌باشند، گفت: ترکیب جنسیتی در دهه 60 مناسب است؛ اما در میان هفتادی‌ها تعداد آقایان بیشتر و در بین دهه 50 و ماقبل آن نیز متقاضیان خانم بیشتر است.

مدیر طرح ملی همسان گزینی از مردم خواست در موتورهای جستجو از واژه همسان گزینی تبیان و در دامنه‌ها از hamsan.tebyan.net استفاده کنند و گفت: برخی افراد اشتباها به سایت‌های دیگری مراجعه کرده و حتی هزینه‌های گزافی پرداخت کرده بودند در حالی که خدمات ثبت نامی طرح ملی "همسان گزینی" رایگان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دختر
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
امیدواریم در این طرح خانواده ی آقایان را توجیه کنند که بهتر است ازدواج پسر باید با دختر هم شان خودش انجام شود و ازدواج با دختر بالاتر از شان پسر، ممکن است به طلاق منجر شود
عروس اصفهانیا
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
کاش آقایانی که حاضر به ازدواج با خانم هم کفو خودشان نیستند، یک سوزن به خودشان بزنند و یک جوالدوز به دخترها
جالبه که به خواستگاری بالاتر از کفو خودشان می روند و وقتی از آنان درباره امکانات مالی و مهریه هم شان دختر سوال می شود، بدشان می آید بدجور!!!!!!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار