تعامل بین دستگاه‌های مختلف، آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش‌آموزان را رقم می زند

مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضایت خانواده ها و امنیت دانش آموزان را، نتیجه تعامل و همکاری بین دستگاه ها و نهادهای مختلف دانست.
کد خبر: ۹۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، جعفر پاشایی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع ایمنی در سرویس مدارس، گفت: این موضوع برای مجموعه آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و برای تامین این امنیت نیز، نیاز به برنامه ریزی داریم تا بتوانیم سلامت روحی و جسمی دانش آموزان را تامین کنیم.

وی دانش آموزان را سرمایه های خانواده ها و جوامع دانست و خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن سلامت و آرامش این عزیزان، باید هر چه در توان داریم، انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، زمینه پاره ای از تخلفات اجتماعی را، مربوط به ناآگاهی و عدم کنترل دانش آموزان دانست و افزود: فاصله بین خانه و مدرسه، بستری برای وقوع جرم است که اگر خانواده ها و دانش آموزان به اندازه کافی آگاه شوند و در عین حال، مدیریت، نظارت و کنترل دقیقی بر عملکرد سرویس های مدارس باشد، این بستر برچیده خواهدشد.

پاشایی، همچنین تعامل و مشارکت دستگاه ها و نهاد های دخیل در این حوزه را بسیار موثر خواند و ادامه داد: با همکاری این نهادها، می توانیم از استاندارد بودن وسیله نقلیه و سلامتی آن اطمینان حاصل کرده و آرامش و رضایت خانواده ها را نیز تامین کنیم.

وی با اشاره به لزوم وجود برچسب ویژه‌ای برای سرویسها، از تهیه این برچسب توسط معاونت حمل و نقل شهرداری، قدردانی کرد و گفت: با استفاده از این برچسب ها، شناسایی سرویس ها به راحتی ممکن می شود و به تبع آن، کنترل و نظارت بر عملکرد آن ها نیز، به سهولت انجام می گردد.

پاشایی این کنترل و نظارت را، وظیفه تمامی نهادهای ذیربط دانست و اضافه کرد: تمامی دستگاههای دخیل، از جمله پلیس راهنمایی و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل، باید در راس این رسیدگی ها قرار گیرند.

وی در پایان، اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی مجموعه حاضر، سال تحصیلی به شکلی لایق و شایسته این نظام و جامعه اسلامی، آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار