ثبت نام دانشجویان از دهم مهر و به صورت غیرحضوری آغاز می شود

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پذیرفته شدگان در کنکور می توانند از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی، ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 29 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: بر اساس مدل برنامه ریزی شده در شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده در مورد ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کنکور سراسری
۱۴۰۰-۱۴۰۱ از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی و غیرحضوری آغاز می شود.
وی یادآورشد: همچنین کلاس های آموزشی نیز به صورت غیرحضوری و از تاریخ ۱۷ مهر برگزار می شود.
وی تاکید کرد: نکته قابل توجه برای این دانشجویان، این است که با توجه به شیوع ادامه دار کرونا، تصمیم گرفته شده کلیه کلاس های تئوری به صورت مجازی و از طریق سامانه های "نوید و سما لایو" برگزار شود.
دکتر آشتیانی با توصیه به دانشجویان برای پیگیری برای واکسیناسیون خود، گفت: کلاس های عملی این دانشجویان نیز بعد از آبان با اعلام فراخوان و به صورت دوره ای برگزار می شود.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بخش عمده ای از این کلاس ها به صورت مجازی خواهد بود و چنانچه شرایط امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را بدهد، امید می رودحدود یک سوم این کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.
دکتر آشتیانی تاکید کرد: واکسیناسیون دانشجویان برای بهره برداری از کلاس ها، خوابگاه ها، سرویس ها و غذاخوری و غیره الزامی است و چنانچه دانشجویی واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده و یا کارت واکسن نداشته باشد، از دریافت هرگونه خدمات محروم می شود.
وی یادآور شد: در مورد دانشجویان سنوات قبل نیز برنامه ریزی شده تا آنهایی که صرفا دروس تئوری داشته و هیچ کارآموزی و کارورزی در برنامه این ترم تحصیلی شان نیست، به صورت مجازی در کلاس ها حاضر و فرصت تکمیل واکسیناسیون برای حضور در کلاس های عملی، داده شود.
دکتر آشتیانی گفت: دانشجویانی که کارآموزی و کارورزی دارند، کلاس های تئوری و عملی شان حضوری است و به همین خاطر تاکید می کنیم این عزیزان کارت واکسیناسیون خود را از مراکز بهداشتی تهیه کنند تا در صورت لزوم به مسئولین مربوطه ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار