مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:
طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد برای کاهش میزان فقر خانواده‌های مددجو، اشتغال و توانمندسازی آنان است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 16 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با مسئول نهاد عمران و آبادانی شهرستان هلیلان وابسته به بنیاد علوی، بیان داشت: شرایط اقتصادی سال‌های اخیر میزان جمعیت نیازمند و مددجوی کمیته امداد را افزایش داده است.

او ادامه داد: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد برای کاهش میزان فقر خانواده‌های مددجو، اشتغال و توانمندسازی آنان است.

او مطرح کرد: به منظور خدمت رسانی بهینه‌تر به نیازمندان سیستم مددکاری نوین و ویژه‌ای با هدف اشراف بر نیازمندی‌های مددجویان در امداد طراحی شده است.

او اظهار داشت: در زمینه توانمندسازی، هدف ما این است که با هم افزایی با دستگاه‌های خدمت رسان دیگر خدمات خود را گسترده‌تر و بهینه‌تر نماییم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام عنوان کرد: همکاری کمیته امداد و بنیاد علوی در زمینه‌هایی همچون، مسکن، اشتغال و درمان نوید بخش انجام خدمات ماندگاری برای نیازمندان است و در قالب تفاهم نامه بین امداد و بنیاد علوی خدمات شایسته‌ای هدف گذاری شده و هم افزایی در این زمینه در حال انجام است.

او گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری خانواده ها، کمیته امداد موضوع توانمندسازی خانواده‌ها را به صورت جدی دنبال کرده است که در این زمینه هم افزایی خوبی هم با بنیاد علوی طرح ریزی شده است.

وی یادآور شد: موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های مددجو است که در هلیلان طی این سال‌ها اقدامات بزرگی صورت گرفته و در این زمینه از همکاری بنیاد مسکن و بنیاد علوی استقبال می‌کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار