رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خبر داد:
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از تدوین سیاست‌های بودجه این کمیسیون برای بودجه ریزی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 19 December 2021
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از تدوین سیاست‌های بودجه این کمیسیون برای بودجه ریزی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مهدی حیدری در جمع خبرنگاران افزود: سیاست‌های تدوین شده کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل ترافیک شورای شهر همدان برای بودجه ۱۴۰۱ در قالب ۳۷ مورد بررسی و احصاء شده است.

حیدری با بیان اینکه رعایت الزامات مربوط به هدفگذاری شورای ششم شهر همدان در خصوص اتمام پروژه‌های نیمه تمام از موارد مهم در سیاست‌های تدوین شده کمیسیون فنی عمرانی است، اضافه کرد: توزیع متوازن پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف شهر با در نظر گرفتن پارامتر‌های مربوطه مانند جمعیت، میزان بهره‌مندی موجود از امکانات، سطح مشارکت در اهداف مدیریت شهری و ... از دیگر موارد مورد تاکید است.

وی بر حرکت به سمت تهیه و تحقق پیوست عدالت در تعریف پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: همچنین در این سیاست‌های بودجه سال ۱۴۰۱ کمیسیون فنی عمرانی شورا بر ممنوعیت موقت یک ساله استفاده از کف سازی‌های سنگی در پیاده‌رو‌های مناطق ۱ و ۲ به عنوان یکی از مصادیق آن تاکید شده است.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بر اهتمام جدی کمیسیون برای بودجه سال ۱۴۰۱ به موضوع هوشمند سازی خدمات در حوزه حمل و نقل شهری تاکید کرد و افزود: این مهم با هدف تسهیل و ترغیب در استفاده شهروندان از ناوگان حمل نقل عمومی و اجرای سیستم یکپارچه پرداخت‌های خرد شهری مورد استفاده در تاکسی، اتوبوس، دوچرخه، پارک خودرو و ... در سیاست‌های بودجه احصا و تاکید شده است.

حیدری با بیان اینکه لازم است کمیسیون تخصصی در حوزه آسفالت برای تصمیم‌گیری و تعیین اولویت‌های آسفالت در شهر تشکیل شود، اضافه کرد: حرکت به سمت استفاده از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف عمرانی شهری در حوزه‌های مختلف اعم از آسفالت، مدیریت و کنترل کیفیت پروژه‌ها و ... از دیگر موارد سیاست‌های تدوین شده کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان است.

۱۰ کمیته تخصصی ذیل کمیسیون فنی عمرانی شورا تشکیل می‌شود

وی در ادامه از پیش بینی تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی ذیل کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها در راستای تخصصی شدن امور و بر اساس نظارت دقیق و مستمر بر حوزه‌های مختلف مدیریت شهری تشکیل می‌شود.

حیدری کمیته‌های تخصصی شامل را شامل کمیته‌های روسازی معابر، حمل و نقل، HSE، کنترل پروژه و اتمام پروژه‌های ناتمام، کنترل کیفیت، نظارت و بازرسی، ترافیک، مطالعات و امکان سنجی، فناوری‌های نوین عمرانی و کمیته پیمان و رسیدگی برشمرد.
 
منبع:روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار